Det ska vara enkelt att hyra studentflak. Nedanför förklarar vi mer ingående hur det går till att hyra flak. Du kan läsa om hur du bokar, vilka regler som gäller och hur färden går till. Har du ytterligare frågor kan du gå in under “Frågor & Svar” här på sidan. Du är också varmt välkommen att maila och ringa till oss om du har frågor.
Gör en bokningsförfrågan antingen här direkt på vår sida eller ring oss på 08-758 99 67 så ser vi om studentflak, ljudanläggningar etc. är lediga när ni önskar. Självklart är en bokningsförfrågan inte bindande utan just bara en fråga. Var gärna ute i god tid för att ni ska få just det studentflak ni önskar. Vi återkommer till er så snart sett över att vi kan leverera enligt era önskemål
Är vi bägge nöjda går vi vidare i bokningen. Ett avtal för studentflaket och eventuella tilläggstjänster ska läsas igenom noga och undertecknas av oss på minStudent och en klassrepresentant. Representanten måste vara över 18 år.
14 dagar efter att avtalet skrivits på av bägge parter ska en bokningsavgift om 6000 kr betalas in. 60 dagar efter att ni erlagt er bokningsavgift ska det resterande beloppet studentflaket finnas hos oss. Gör ni bokningen snävare inpå gäller 60 alternativt 30 dagar före beroende på hur nära inpå bokningen görs.
För att studentflaket ska dyka upp rätt plats i rätt tid och med rätt utrustning krävs det att ni senast 30 mars loggar in på vår sida med ert avtalsnummer som ni fick på avtalet och fyller i alla kompletterande uppgifter som behövs.
Läs igenom alla regler som gäller inför dagen då studentflaket ska anlända en extra gång. Då går allt enligt plan och ni kan koncentrera er på att ha kul!