08-758 99 67

Hur går det till?

1. Bokningsförfrågan

Gör en bokningsförfrågan antingen här direkt på vår sida eller ring oss på 08-758 99 67 så ser vi om studentflak, ljudanläggningar etc. är lediga när ni önskar. Självklart är en bokningsförfrågan inte bindande utan just bara en fråga. Var gärna ute i god tid för att ni ska få just det studentflak ni önskar. Vi återkommer till er så snart sett över att vi kan leverera enligt era önskemål

2. Avtal

Är vi bägge nöjda går vi vidare i bokningen. Ett avtal för studentflaket och eventuella tilläggstjänster ska läsas igenom noga och undertecknas av oss på minStudent och av två stycken klassrepresentanter. Representanterna måste vara över 18 år.

3. Betalningar

Ca 14 dagar efter att avtalet skrivits på av bägge parter ska en försäkring/skadegaranti betalas in. Ifall något på flaket går sönder finns pengarna där för att vi alla ska kunna känna oss trygga. Antingen betalar ni 3 000kr i skadegaranti eller 5 000kr i deposition.

Senast 90 dagar före dagen ni ska ha studentflaket ska betalning finnas hos oss. Gör ni bokningen snävare inpå gäller 60 alternativt 30 dagar före beroende på hur nära inpå bokningen görs.

4. När, var och hur

För att studentflaket ska dyka upp rätt plats i rätt tid och med rätt utrustning krävs det att ni senast 30 mars loggar in på vår sida med ert avtalsnummer och lösenord som ni fick på avtalet och fyller i alla kompletterande uppgifter som behövs.

5. Förbered er

Läs igenom alla regler som gäller inför dagen då studentflaket ska anlända en extra gång. Då går allt enligt plan och ni kan koncentrera er på att ha kul!

6. Depositionen

Ni som har betalat en depositionsavgift löser ut denna senast 2 veckor efter dagen ni hade studentflaket. Skadegaranti återbetalas inte.

Bokningsförfrågan   Kontakta oss